ارسال پاسخ

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3678

pvc-asso.ir

کواکسترودرهای  کوچک شده

اکسترودرهای کوچک‌شده‌ی شرکت Boston Matthews با کارایی بالا به نحوی طراحی شده است که قابلیت کار به صورت عمودی، افقی و هر زاویه‌ی تعریف شده توسط کاربر را دارد.

بنا برگزارشات، ساختار سبک و مقاومت بالا در عین حال ابعاد کم، امکان استفاده از آن را در سخت ترین شرایط تولید و کمبود فضا، فراهم می‌کند. سهولت تثبیت موقعیت برای این دستگاه به اپراتور اجازه می‌دهد تا بتواند با توجه به موقعیت سایر اکسترودرهای موجود وتجهیزات، آن را هر طور که میخواهد قرار دهد و ریسک خرابی را به حداقل برساند.

 

 این دستگاه به منظور صرفه‌جویی در فضای تولید که مساله مهمی در صنعت است، تولید شده است. سیستم‌های کنترلی اپراتور نیز به گونه‌ای طراحی شده که  متناسب با دستگاه و شرایط تولید باشد.

 

استفاده از جریان AC و تکنولوژی درایو مستقیم به دستگاه این امکان را داده که مارپیچ را در بالاترین سرعت نگه دارد و بدون آن که کیفیت مذاب و عملکرد خروجی دچار مشکل شود، اطمینان حاصل شود که حداکثر بازده انرژی بدست می آید. طبق گفته این شرکت،درایو مستقیم همچنین سر و صدای ناشی از عملیات، گرد و غبار و نیاز به تعمیر را کاهش می‌دهد.

 

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که اپراتور بتواند بدون نیاز به تماس با نیروهای متخصص مشکلات به وجود آمده برای دستگاه را حل نماید.

ترجمه: محمد رضا صابری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد